luni, 10 iulie 2017

Am revenit!

Știu, a mai trecut un an universitar și prezența mea pe acest blog e din ce în ce mai puțin evidentă. Cu un an în urmă vă spuneam că am luat o pauză de la scris deoarece primul contact cu ceea ce presupune medicina mă epuizase. Deși am învățat cum să-mi gestionez resursele astfel încât să pot face față oboselii, în al doilea an m-am confruntat cu alte experiențe ce nu țin de viața de la medicină, dar care au constituit un impediment în ceea ce privește activitatea de pe acest blog.

Mi-am propus ca în acest articol să vă fac cunoscute câteva lucruri pe care de foarte mult timp tot vreau să vi le împărtășesc. 

În primul rând, doresc să vă spun că sunt impresionată de numărul foarte mare de mesaje din partea voastră. Știti că îmi face plăcere să vă ajut și să vă îndrum cât îmi permit cunoștințele și experiența pentru ca voi să vă îndepliniți visul de a fi la medicină. Sper că o pot face în continuare și vă reamintesc că adresa de e-mail la care îmi puteți scrie este vreaulamedicina@gmail.com.

Pentru că vreau ca blogul acesta să reprezinte în continuare un sprijin important pentru aspiranții la medicină, vin cu o propunere: indiferent dacă ești student la medicină sau dacă urmează să susții examenul de admitere, dacă ai o experiență ce ar putea fi de folos celor care au ca interes medicina, te invit să îți ordonezi ideile, să-mi scrii, iar cuvintele tale vor fi publicate pe blog.

Mulți mi-ați cerut să vă spun cum am învățat la chimie, așa că, în curând, voi publica un articol ce tratează acest subiect. Până atunci, spor la învățat!

6 comentarii:

  1. Iti urmaresc cu interes postarile de pe blog si astept cu nerabdare articolul in care vei explica cum ai invatat la chimie!

    RăspundețiȘtergere
  2. Hey,voiam sa te inreb dacă pasiunea cu medicina a venit încă de când erai micuta.
    Am 14 ani și dintotdeauna mi-am dorit sa fiu medic.Sper sa mai spun asta și după vreo 4 ani când intru la facultate.Te pup❤

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Desi nu am pasiunea aceasta de cand eram mica (abia la sfarsitul clasei a X-a m-am hotarat), dupa 3 ani de facultate, nu regret ca am ales medicina si nu ma vad facand altceva.

      Sunt sigura ca in aceeasi ipostaza te vei afla si tu.

      Ștergere
  3. Buna! Ai putea sa faci un blogpost cu sfaturi si chestii de care o sa ai nevoie in anul 1? Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sigur.
      Dupa ce voi publica articolul mult asteptat despre cum sa inveti la chimie, ma voi axa pe experienta de la facultate.

      Ștergere